İBLİSTEN MUHABİRE TALİMAT: İŞİNİZİ DEĞİL; GÖREVİNİZİ YAPIN!

 

Yer: Hatay 

 

 Hulk TV muhabiri, ekibiyle birlikte deprem bölgesi Hatay'da haber peşindedir ve bir enkazın başındaki depremzedeyle, canlı yayında röportaj yapmaktadır. 

Hulk TV Muhabiri, "geçmiş olsun!" demek yerine, kişisel bir yorum yapmakla başlar: -Eee, büyük bir sıkıntı var aslında, şöyle bir baktığımız zaman... Bu konuda, ne diyorsunuz?

Depremzede (40-45 yaşlarında erkek) yaşadıklarına rağmen, nezaketi elden bırakmaz: -Depremden sonra bir sıkıntı yok, Allah devletimize zeval vermesin! İlk günden, ilk saatten beri yetiştiler…

Halk TV Muhabiri memnuniyetsiz bir ifadeyle ve depremzedeyi tekdir edercesine: -Şu etrafınıza bir bakın! Peki, siz bunları hak ediyor musunuz?

Depremzede, büyük bir metanetle: -Afet zamanında biz bakmayacağız buna. Biz birbirimize yardımcı olacağız. Ben, kızımı enkaz altından çıkardım... Şimdi de köylere erzak taşıyorum…

Bakın, size şunu söyleyeyim; olaya siyasi yaklaşmayın, lütfen, rica ediyorum! Bütün ülke yasta, bütün dünya yardım ediyor... Benim, on beş cenazem var!

İstediği veya umduğu cevapları alamayınca ne yapacağını şaşıran muhabir, çareyi; acılı halini ve söylediklerini de yok saymak suretiyle, depremzedeyi hemen kadrajdan çıkarmakta bulur. Sonra, kameraya iyice yaklaşan muhabir, diğer depremzedelerle röportaj yapmak yerine, kendi görüşlerini anlatmayı tercih eder.

Bu arada, depremzedeler içinden Hulk TV yayın ekibinin arasına fark ettirmeden sızan iblisin, onlara kızgınlıkla bir şeyler söylediği duyulur.

İblis: -Canlı yayınların tehlikeli olduğunu kaç defa söyledim size! Yayından önce birilerini ayarlamak çok mu zor? Siz; her nereye gittiyse, tiyatro ekibini de yanında götüren Maral’dan hiç mi örnek almadınız? Bakın, son kez uyarıyorum; işinizi değil, görevinizi yapın!

 

Yakında, deprem sonrasında maksatlı olarak ortaya atılan diğer yalanlara ve mizansenlere ilişkin diyalogumuzda görüşmek üzere…

                                

 

Görüş ve önerilerinizi sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne veya efraimasafdogan@gmail.com adresine lütfen yazınız!

Yorumlar

  1. Vatanhaini bunlar Beyim , Allah ıslah etsin Amin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder