ANKET VE ANLIK SONUÇLARI -Adalet Ve Kalkınma Partisi Seçmeni- (1. Bölüm)

 

ANKETİN KONUSU: İnançlarımız Ve Siyasi Eğilimlerimiz Uyumlu mu?

 

ANKET VE ANLIK SONUÇLARI

1.    Adalet Ve Kalkınma Partisi Seçmeni (1. Bölüm)


Gönüllü birer sosyal denek olmayı kabul eden farklı siyesi eğilimlerden oluşan seçmen gurupları, önceden kendilerine bildirilen iki soruya verecekleri cevapları düşünürlerken, Anketör Sinan ilk soruyu Ak Parti seçmenlerine sorarak anketi başlatır.

Anketör Sinan: -1. Parti, Adalet Ve Kalkınma Partisi…

1. Soru: inancınız ve siyasal eğiliminizle; oy verdiğiniz veya oy vermeyi düşündüğünüz Adalet Ve Kalkınma Partisi’nin siyasal çizgisinin ve politikalarının uyumlu olduğuna inanıyor musunuz?

1. Denek (45-50 yaşlarında erkek): -Eee, uyumsuzluk arada bir var denebilir belki ama öyle derin bir uyumsuzluk olduğunu söylemek haksızlık olur. Adalet Ve Kalkınma Partisi’nin bazı politikaları konusunda benim de birçok eleştirim olmuştur ama… Eee, yok. Yani derin bir uyumsuzluk yok. Evet, yok…

2. Denek (55-60 yaşlarında erkek): -Derin bir uyumsuzluktan bahsetmek çok abartılı olur. Bu güne kadar Ak Parti lehine defalarca oy kullandım ve hiç pişman olmadım. Tabi bazen kızdığım olmuştur ama karşısındaki partilere şöyle bir bakıyorum da; Ak Parti’yi adeta tek güvenli sığınağım olarak görüyorum ne deyim…

3. Denek (65-70 yaşlarında kadın): -Yetmişime çoktan merdiven dayadım. İnanın, devletimle bu kadar çok gurur duyduğum başka bir dönemi hatırlamıyorum! Yıllarca Avrupa’da yaşadığımız için, devletimizin imajının nerelerden nerelere yükseldiğine en çok ben ve benim gibiler, yani yurt dışında yaşayanlar tanık olduk. Kısacası, ben çok memnunum… Ha, Ak Parti’nin politikalarını da beğeniyorum Allah için... Damadımı ikna edemedim ya, ona yanıyorum!

Gülüşmeler…

4. Denek (35-40 yaşlarında erkek): -Yok, ben uyumsuzluk görmüyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi, inancıma ve beklentilerime karşılık veren tek partidir diyebilirim.

İblis, deneklerin dışındaki dinleyiciler içinden seslenir: -Hayat pahalılığı da beklentilerin içinde mi? Hım, her gün gelen yeni zamlar da dâhil mi bu beklentilerine?

 

Yarın, anketimizin 2. Bölümünde görüşmek üzere…

 

Görüş ve önerilerinizi, sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne lütfen (!) yazınız.

Yorumlar