HELALLEŞME... (13. Bölüm)

 

Yer: Balıkesir Sındırgı  (13. Bölüm)

---

Şükrü’nün rüyasında gördüğünü söylediği 6’lı Masa toplantısındaki birkaç liderin olağan dışı konuşmaları karşısında düşüncelerini söyleyen iblis, 6'lı Masa'nın diğer liderlerinin konuşmalarını da –rüya da olsa- bilmek ister. 

İblis: -Diğer liderleri de gördün mü rüyanda, hatırlıyor musun?

Şakir (45-50 yaşlarında): -Gördüm, yedisini de gördüm ve kaydettim hepsini ha ha ha… Eee, Ali Babacan'ın kısa konuştuğunu, mikrofona bakarak, kısık ve mahcup bir ifadeyle Cumhurbaşkanından helallik istediğini hatırlıyorum sadece... Tabi bir de yüzündeki o ifadeyi… Daha önce hiç görmediğim, hiç tanık olmadığım bir ifadeydi o… Dedi ki; “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde, Tayyip Bey’in yanında görünüp, O'nun rakibi adına çalışmış olmaktan dolayı çok utanıyorum. Cumhurbaşkanı’yla yüz yüze gelip helallik isteyecek kadar cesur değilim! Buradan, sizin aracılığınızla hakkını helal etmesini istiyorum!” dedi...

Yakup (50-55 yaşlarında): -Ee, sonra?

Şakir: -Sonra, bende ipler koptu! Yani sonrasını hatırlamıyorum…

İblis: -Bakın, bu konuda da çok yanlış düşündüğünüz için, rüyalarınıza da doğal olarak yanlış giriyor! Duygularınızı da işte bu şekilde sürekli besliyorsunuz!

Şakir tebessümle arkadaşlarına göz attıktan sonra: -Ya, öyle mi? Yanlış olan tarafı nedir?

İblis: -Hatırlayın! O dönemde, parti içinden yapılan hiçbir eleştiriye açık olmadı Cumhurbaşkanı Erdoğan... Yüzde 49’luk oy oranıyla başbakan olmuş birini hiçbir gerekçe göstermeden, tek bir işaretiyle görevinden alındığını ne çabuk unuttuk arkadaşlar! Siz nedenini biliyor musunuz?

Şakir arkadaşlarına tek tek baktıktan sonra: -Biz biliyoruz bilmesine de, senin bunu bilmediğine inanmıyoruz! Ama yine de bir kere daha anla....

İblis, hemen araya girerek: -Biliyorum ne diyeceğinizi; “koalisyon” deyip çıkacaksınız işin içinden! Şimdi demokratik cumhuriyet sistemini, onun erdemlerini konuşacak değilim burada… (Devamı yarın)

 

Yarın 14. Ve Son Bölümde görüşmek üzere…

  

Görüş ve önerilerinizi, sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne lütfen (!) yazınız.

Yorumlar