HELALLEŞME... (9. Bölüm)

 

Yer: Balıkesir Sındırgı  (9. Bölüm)

---

Duydukları karşısında sürekli şok (!) olan iblis, dayanamayıp konuşmaya müdahil olur ama bu defa Şakir’in anlattıklarından şüphelenir. 

Şakir (45-50 yaşlarında): -… Ahmet Davutoğlu’nun söylediği bazı şeyleri hayal meyal hatırlıyorum; eee, akademisyenlikten, Abdullah Gülden, danışmanlıktan, başdanışmanlıktan falan bahsetti. Sonra, 2007 yılında akademisyenliğe geri dönmek istediğini ama siyasete ilişkin teorilerini pratiğe dönüştürmesi fırsatını yakaladığını, “Ak Parti’deki görevine devam” kararı almasında Recep Tayyip ERDOĞAN’ın tavsiyesinin etkili olduğunu falan… İlginçtir, “yuuuuuh! Sesleri altında konuşmasına devam ediyordu… Tabi söylediklerinden hiçbir şey anlaşılmıyordu. Birkaç kişinin sahneye atlayıp, yüzüne doğru kafalarını uzattıklarını hayal meyal hatırlıyorum ama sonrasını hatırlamıyorum…

İblis: -Ne diyorsun sen ya! Eee, öhö öhö! Pardon, yani ne diyorsunuz tam anlaşılmıyor? Sonrasını hatırlamıyorum ne demek yani? Üstelik nerede oldu bu anlattığınız toplantı, ne zaman oldu, niye biz duymadık, niye biz bilmiyoruz?

Şakir: -Niye bu kadar hiddetlisiniz, ben de bunu anlamış değilim. Beni sorgulama hakkını nereden alıyorsunuz? Kimsiniz siz, önce bize kendinizi bir tanıtın bakalım!

İblis: -Eee, şey…

Halil (45-50 yaşlarında) müstehzi bir ifadeyle atılır: -Yoksa anlatılanlara inanmadın mı?

İblis: -Siz inandınız mı yoksa?

Halil: -… (Devamı yarın)

  

Yarın diyaloğumuzun 10 Bölümünde görüşmek üzere…

   

Görüş ve önerilerinizi, sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne lütfen (!) yazınız.

Yorumlar