İBLİSİN ÇOCUKLARI... (6. Bölüm)

 

Yer: Bir binanın 14. katı... (6. Bölüm)

 

Yaklaşan genel seçimlere yönelik olarak etkili bir strateji belirlemek isteyen iblis, çeşitli meslek guruplarından oluşan ekibiyle toplantı halindeyken, kendisine Halt TV.'den yöneltilen reklam ücreti sorusuna öfkeyle cevap verir.

İblis, Halt TV. ekibine dönerek: -Aptalca bir soru oldu bu; Ekrem Hocaoğlu’nun reklam ücreti için bize söz vermesine gerek yok arkadaşlar! Halt TV’nin belediyeye kestiği reklam faturası, Ekrem Hocaoğlu’na verilen bir emirdir! Sorgulamaya hakkı da yok, gücü de! Geçin O’nu…

Sen Volkan! Evet, evet sen! Menasur’a söyle, Yavaş Yavaş değil; hemen sussun! televizyon ekranlarında görmeyeceğim O’nu… Benim iznim olmadan asla!

Özlem, şu aralar seni Twitter’da daha etkin olmanı istiyorum! Ekibimizin yalan, iftira ve mizansenlerini sürekli kullan, bıkmadan ve usanmadan! Paylaşımlarına yazılan yorumları da sakın okuma! Sen alacağın ödüle odaklan, anlaşıldı mı?

Özlem Kısıkses (gazeteci 50-55 yaşlarında): -Anlaşıldı efendim, emredersiniz!

İblis, soluna dönerek: -Safsedef Karabaş, senin özellikle gençlerle birlikte olmanı istiyorum!

Akademisyen Gazeteci Safsedef Karabaş (50-55 yaşlarında): -Emredersiniz efendim! Gençlere bayılıyorum zaten!

Gülüşmeler…

Safsedef Karabaş şaşkınlıkla: -Yok, gerçekten… Z kuşağı bir başka oluyor; çok zekiler ve çok esprili oluyorlar ama kandırılması da bir o kadar kolay!

İblis: -Şimdi herkes dikkatle beni dinlesin!

Sessizlik…

İblis: -Yerli ve milli ittifak, bu defa alışılmış seçim propagandalarını yapmayacaklar! Bu durum bizim lehimize de olabilir, aleyhimize de… Bu konuda sizin düşüncenizi bilmek istemiyorum! Beni dikkatle dinleyin ve ne diyorsam onu yapın!

Bakın şimdi… (Devamı yarın)

 

Yarın diyalogumuzun devamında görüşmek üzere…

 

                                 

Görüş ve önerilerinizi sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne veya efraimasafdogan@gmail.com adresine lütfen yazınız!

Yorumlar

  1. Arkadaş neler dönüyor hiç bir şeyden haberimiz yok Allah bunlara fırsat vermesin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder