İBLİSİN ÇOCUKLARI... (4. Bölüm)

 

Yer: Bir binanın 14. katı... (4. Bölüm)

 

İblisin iltifatına mazhar olan gazeteci İsmail Satar’ın teşekkür konuşması ve Pennsylvania başta olmak üzere, diğer ülkelerdeki tanıdık 'abi'lerine, 'abla'larına selam göndermesi karşısında ekibinin heyecanlandığını gören iblis, bunu fırsat bilerek, yeni talimatlarını not ettiği listeyi cebinden çıkarır ve onlara emirler yağdırır.

İblis: -Zamanımız yok, çok acele etmeliyiz!

Murat Gezgin (kamuoyu araştırmacısı 40-45 yaşlarında): -Aman efendim, acele işe şeytan karışır!

Gülüşmeler…

İblis: -Zevzeklik yapma! Birilerine yaranmak için olmadık şeyler söyleyip karşı tarafa oynadığının farkındayım!

Murat Gezgin, hayretler içinde: -Efendim, a…

İblis hiddetle: -Kes sesini! Araştırmacılar! Diğer Murat nerede? Özer Pancar? Tamam anladım buradasınız, şimdi hepinize yeni görevinizi emrediyorum! Önümüzdeki bir ay boyunca, araştırma sonuçlarınızı mihnet ittifakı lehine şişirebildiğiniz kadar şişirin, abartmaktan korkmayın! Seçimlere iyice yaklaşıldığı zamanlarda ise çıkan anket sonuçlarınızı gerçeğe yakın açıklarsınız. Gerçi o gün geldiğinde bizim başka planlarımız da var ya, neyse şimdi bunu konuşmanın anlamı yok! En son anketinize kadar böyle devam edin ki, seçim sonuçlarına yakın tahminleri siz de tutturmuş olun, anlaşıldı mı? Yoksa Murat Gezgin gibi siz de kepaze olursunuz! Hakan Sancakçı'dan bahsetmeyin bana; onun gibi korkaklarla işimiz yok bizim! 

Toplantıdakiler, iblisin görev emirlerini dikkatle ve sessizce not ederler…

İblis: -Ruşhen, oğlum sen solcusun, devrimcisin sen! Faşistlerle açık açık, ne o öyle? Gizli kalmayı öğrenemedin mi hala? Kameralar önünde yok Soros, yok fonlama, yok para-pul, keh keh keh, kih kih kih… Parayı görünce hemen gevşedin ve kırıtmaya başladın Ümit’le! Bundan sonra hangi devrimciyi kandırabilirsin? Gerçi, darbeci solcuları kandırmak senin için çocuk oyuncağı ama artık onların zamanı geçti...

Gazeteci Ruşhen Çakma (60-65 yaşlarında Medyaspastik sahibi): -Efendim, patron oldum diye devrimciliğimin yok olduğunu mu ima ediyorsunuz? Askeri darbe olmadan, Sosyalist bir devrimin yapılamayacağı dersini sizden aldım, hatırlatırım!

 

Yarın diyalogumuzun devamında görüşmek üzere…

                                 

Görüş ve önerilerinizi sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne veya efraimasafdogan@gmail.com adresine lütfen yazınız!

Yorumlar