İBLİSİN ÇOCUKLARI... (5. Bölüm)

 

Yer: Bir binanın 14. katı... (5. Bölüm)

 

İyice yaklaşan genel seçimlerin hayati önemi nedeniyle, bilinen bir binanın, bilinmeyen 14. katında ekibiyle gizli bir toplantı yapan iblis, onlara stratejik görevlerini açıklarken, verdiği emir ve talimatlar esnasında kendisine haksızlık yapıldığını düşünen Prof. Dr. Ümit Boztepe, iblise itiraz etme gafletinde bulunur.

 Prof. Dr. Ümit Boztepe (60-65 yaşlarında) şehla bakışlarla: -Efendim, Ruşhen üzerinden bana haksızlık ediyorsunuz! Ben isteyerek mi faşist takılıyorum yani? Sizin emrinizle faşist maskesi takıyorum, o kadar... Biliyorsunuz; ben böyle değildim, sonradan oldum…

İblis: -Al işte, bir zevzek daha! Bundan böyle, ben söz vermeden kimse konuşmasın!

Evet, şarkıcılar, türkücüler, tiyatro ve sinema oyuncuları, sanatçılar, şair bozuntuları, görüyorum ki, ekibimdekilerin hapsi burada... Size sesleniyorum! Benim talimatım olmadan, oyunuzu kime vereceğinizi açıklamayacaksınız! Sırası geldiğinde, ben işareti çakırım, anlaşıldı mı?

Hepsi bir ağızdan ve piyano sesi eşliğinde: -An-la-şıl-dı e-fen-diiiim!

İblis: -Yazar-çizer takımı size sesleniyorum! Mihnet ittifakının liderleri arasındaki kavgaların tarafı olmayın! Onları ben bile zor bir arada tutuyorum ki, benim işimi daha da zorlaştırmayın! Bir arada, onları sürekli olarak ‘demokratik güç birliği’ şeklinde ifade edin! Birlikteliğe aykırı davranan liderlerin ismine, özgül ağırlıklarına bakmadan, onları linç edin ki, pişman olup yola gelsinler! En son örnekte olduğu gibi…

Çamurniyet yazarları size söylüyorum; seçimlere kadar, Selahattin Taşdemir’in gazetedeki sözcüsü siz olacaksınız! Onun mesajlarını her gün gazetede yayınlamak sizin asli görevinizdir unutmayın!

Halt TV. Ekibi ve sen Serkan! Selahattin Taşdemir’in Asker'liğini sen yapacaksın! Onun kitap reklamını da depremzede çocuklar üzerinden yapacaksın! Ha, kitap tanıtım reklam ücretini de sakın merak etme! Ekrem Hocaoğlu onu halledecek, söz verdi...

Serkan Asakir (Gazeteci, yazar ve Halt TV. porgramcısı 50-55 yaşlarında): -Efendim, Ekrem'in verdiği sözü tutacağına siz de mi inandınız yoksa?

  

Yarın diyalogumuzun devamında görüşmek üzere…

                                 

Görüş ve önerilerinizi sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne veya efraimasafdogan@gmail.com adresine lütfen yazınız!

Yorumlar