KARARSIZ SEÇMENLERİN DERİN SESSİZLİĞİ

 

14 Mayıs 2023 Seçimleri hızla yaklaşırken, siyasi liderlerin açıklamaları da kararsız seçmenler arasında hızla yayılır. 

Mücella (45-50 yaş): -Hamiyet abla dinledin mi Davutoğlu'nu? Bu kadar ferasetsiz olunur mu ya! Tuttu halasını CHP'ye oy vermeye ikna edemediğini açık açık söyledi ya!

Hamiyet (50-55 yaş): -Ben sana demiştim Mücella; düşünmeden konuşan, düşünmeden söz veren, tutamayacağı söz için düşünmeden yemin eden birisine asla güvenilmez!

-----

Taha (20-22 yaş): -Artık ne yapacağımı, nasıl davranacağımı bilmiyorum baba, bilmiyorum! Çıkıp, "DEVA Partisi logomuzla seçimlere gireceğiz" demedi mi Babacan? Eee, şimdi CHP'ye yamalanmak da neyin nesi?

Zaten en son çıkıp, "seçmenlerimizi bir paket halinde CHP'ye oy vermeye ikna edemeyiz" dedi ya, güya dürüst olmak adına bunu söylemek zorundaymış! Şimdi Babacan'ın yüzüne karşı, "Erdoğan lehine imza verip, gizlice Abdullah Gül'e çalıştığında dürüst olmak zorunda değil miydin?" diye sormak isterdim... 

Zahit (50-55 yaş): -Bizi; anlamayan, düşünemeyen, kendi başına karar veremeyen, idrak yoksunu, sürü halinde hareket eden birileri olarak görüyor Babacan... Paket ha? Bize yapılan bu muamele karşısında ne diyeceğimi ben de bilmiyorum oğlum, vallahi bilmiyorum!

Taha: -Neyse baba, sıkma canını! Bundan sonra kimin canını sıkacağına karar vermelisin. Geç kalmadan tabi... Hadi çıktım ben, arkadaşlar bekliyor, Teknofest'e gidiyoruz haberin olsun...

-----

Ajla (18-20 yaş): -Ya anne ya! Niye yalan söyledin bana? Hani seçimleri kazandığınızda, üç ay içinde vizesiz Almanya'ya gidebilecektik? Baksana Almanya'nın bu sözlerden haberi bile yok! Kılıçdaroğlu açıkça yalan söylemiş size ya!

Müjgan (40-45 yaş): -Bana niye kızıyorsun yavrum, ben mi sana yalan söyledim?

Ajla: -Sen yalan söylemedin, ama Kılıçdaroğlu'na inanan sen oldun ve ben de sana güvendim! 

-----

Kürşat (25-30 yaş): -Başkanım, Kandil'deki terörist başlarının açıkça bizimkileri desteklediklerini, seçimden sonra ayırım yapmaksızın bütün teröristlerin serbest bırakılacağını bu kadar açık şekilde söylemelerine niye sessiz kalıyoruz? Nedir bu sessizlik? Bu sessizliğin içimizde büyük bir şüpheye neden olduğunu görmüyor musunuz?

Azmi (20-22 yaş): -Yüreğimizde taşımaktan yorulduğumuz bu şüphe, artık yerini büyük bir korkuya bırakıyor başkanım! Nereye gidiyoruz böyle? Meral Hanım da Babacan gibi bize paket muamelesi yapmıyordur inşallah?

Sessizlik...

Kürşat: -Başını eğme başkan! Yüzlerce genç hep birlikte sana geldik, yüzümüze bak ve bize cevap ver!

Derin sessizlik...

-----

 

Yakında, başka bir toplumsal diyalogumuzda görüşmek üzere…

                                 

Görüş ve önerilerinizi sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne veya efraimasafdogan@gmail.com adresine lütfen yazınız!

Yorumlar

  1. Bu vatan haini satılmış it sürüleri haçlıların çanak yalayıçı köpekleri dır 6+1 'li masa bu vatan haini satılmışlar hiç bir zaman müslüman olmadılar olmazlar oldu bitti bunlar din düşmanı dır imamlar aşan kuranı kerimi toplayıp yakan bu kâfirlerdir bunlar put prest lerdir

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah, eyvallah da, bize sakin olmak düşer...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder