1 MAYIS SORULARI...

 

Kinime göre İşçi Bayramı; kimine göre Emek ve Dayanışma Günü olarak coşkuyla kutlanan 1 Mayıs 2023 Pazartesi günü yaşanan diyalogları sizlerle paylaşıyoruz…

SOSYAL MEDYA

Tuncay ÖZKAN (CHP Genel Başkan Başdanışmanı): -“Yaşasın 1 Mayıs, yaşasın insan onuru! Ekmek ve hürriyet uğruna mücadele edenler dert görmesinler. 'Dolaşacaktır en şanlı elbisesiyle, işçi tulumuyla bu güzelim memlekette hürriyet'”

Bir takipçinin sorusu: -Tuncay bey, işçi maaşlarını ödemeyen CHP’li İzmir Karşıyaka Belediyesi hakkında bir şeyler söyler misiniz? Haberiniz yoktur eminim! Peki, CHP’li Ataşehir Belediyesi’nin işçi maaşlarını önce ödemediğini, gelen tepkiler karşısında ise işçi maaşlarının taksite bağladığından haberiniz var mı? Hım, yok mu?

Cevap yok! Çünkü, iblis Tuncay Özkan'a sokularak, "efendim, CHP'li belediyeler aleyhine olacak bir polemiğe germeyin!" diye öğüt verip kenara çekilir.

İSTANBUL TAKSİM

DİSK Genel Başkan Arzu Çerkezoğlu, yönetim kuruluyla birlikte Taksim'deki Cumhuriyet Anıtı'na doğru yürürken bir gazetecinin sorusuna muhatap olur.

Gazeteci: -İşçi Bayramını kutladığımız bu günde; İzmir Karşıyaka Belediyesi ve İstanbul Ataşehir Belediyesi başta olmak üzere birçok belediyede, işçilerinin aylardır hak ettikleri maaşlarını alamadıklarını biliyoruz. Bu özel günde, maaşlarını alamayan işçilere bir mesajınız olacak mı? Bu konuda bir şeyler söyleyecek misiniz lütfen?

İblis fısıldayarak: -Efendim, bahsettiği belediyeler CHP'li ona göre...

Bunun üzerine gazetecinin sorusu duymazdan gelinir ve hemen sloganlar yükselir; e-mek-bi-zim, ge-le-cek, bi-zim, ya-şa-sın, bir-ma-yıs!

Gazeteci: -Peki Sayın başkan! 1 Mayıs’ın resmi bayram olarak kabul edilmesi hakkında bir şeyler söylemek ister misiniz?

Sloganlar devam eder… 

SOSYAL MEDYADA BİR KEMAL KILIÇDAROĞLU VİDEOSU

Kemal KILÇDAROĞLU: -....İktidara geldiğimizde asgari ücretten vergi almayacağız!

Genç bir takipçi: -Sayın başkan! Zaten asgari ücretten vergi alınmıyor ki! Yapmayın, arkadaşlarıma karşı çok mahcup oluyorum! Geçenlerde de, şehit ailelerine ÖTV’siz araç alma imkânı sağlayacağınızı vaat etmiştiniz ya, siz değil ama sizin bir seçmeniniz olarak ben alay konusu oldum, yapmayın!

Kemal Kılıçdaroğlu'nun sosyal medya danışmanı, genç takipçinin sorusunu genel başkana iletmeyince, iblis de devreye girmeye gerek duymaz ama bu defa genç takipçiye başka bir takipçiden yorum gelir;

Yorum: -Bizim başkan geçen gün, “ben maliye bakanlığı yaptım” deyince, çok utandım arkadaş! Ha, bir de vergi konseyini kuracaklarını söylemişti ya, ha işte o vergi konseyi zaten var! Anlayacağın, ben ne senin gibiyim arkadaş; utancımdan dışarı çıkamıyorum!


Yakında, başka bir diyalogumuzda görüşmek üzere…

                                 

Görüş ve önerilerinizi sayfamızın altındaki ‘yorum girin’ bölümüne veya efraimasafdogan@gmail.com adresine lütfen yazınız!



Yorumlar